Dear diary...


maanantai 13. helmikuuta 2012

Every river that I've tried to cross

Moikkamoiii:)

Menipä viikonloppu taas järjettömän nopeesti! Eipä tullut tehtyä mitään kovinkaan hyödyllistä, vaikka mun pitäisi kai ehkäpä kokeisiinkin lukea...Tosin lauantaina käytiin juhlistamassa meidän pikku Ellamme 18 vee synttäreitä ravintolassa. Oli hauskaa ja annettiin Lauran kanssa Ellalle ehkä maailman karsein synttärikortti, mutta en saanu julkasta sitä täällä ihan ymmärrettävistä syistä XD




Otettiin myös pari kuvaaa ulkona



Ella  :)

Iidis


Meixi ja iidis



Nää kaikki kuvat on kuvattu mun ja Lauran ihanalla täydellisellä uudella objektiivilla! Käytiin toi ostamassa perjantaina yhteiseksi ja hintaakin oli vaan sata euroa, eli tosi edullinen siis! Oon nyt tässä koko viikonlopun kuvaillut ja testaillut sitä ja pakko sanoa että olen rakastunut :D
Tässä pari testikuvaa joita oon ottanut ja Laura otti musta lauantaina.






Iskä ja kitara :D



Tänään en olekkaan muuta tehnyt kun hihitellyt yksinäni koulussa. Siitä voin syyttää eilistä "kauhu"leffaa joka tuli telkusta. Miksi oi miksi mä oon niin tyhmä, että katson tollasia just ennen nukkumaanmenoa. En nimittäin saanut koko yönä nukutuksi kun ahdisti se leffa vaan niin paljon :D:D:D No, jos tänään menis sit vähän aikasemmin nukkumaan.
Ei mulla tänne oikeestaan mitään ihmeellistä ookkaan kerrottavana, mun sormet vaan syyhys tulla laittaa noi kuvat tänne ! :D
Huomenna on ystävänpäiväkin. Mä en oo ikinä oikeen juhlistanut sitä päivää mitenkään erikoisemmin, ehkä just tehnyt kortit tai antanut jonkun pienen lahjan ystäville:) Tänävuonna oon kyllä ollut niin saamaton, ettei täältä ainakaan mitään kortteja kenellekkään heru, heh.

Tähän loppuun laitan viellä M83:n upean biisin! Aivan tajuttoman ihana.



3 kommenttia:

  1. Sulla on Kat Von D:n huulet! *w* (Selailen tässä niitä blogeja läpi, josta Karoliina on tykännyt :D)

    VastaaPoista
  2. :D hei kiitos tosi paljon! rakastan Kat Von D:n huulia <3

    VastaaPoista
  3. Heyy sulla on ihan sika ihana sun tyyli ja sun hiukset on vaan yksinkertasesti rakkaus <3__<3 jään seuraamaan bloglovinin kautta:-)

    käy tsekkaas miunki blogii ja paina lukija nappia jos kiinnostaa:-)
    www.freediamondbird.blogspot.fi

    VastaaPoista