Dear diary...


keskiviikko 17. lokakuuta 2012

I'm fucking crazy. But i'm free




Nyt päätin viimeinkin aloittaa tän blogin kirjottamisen uudelleen. On ollut kesästä asti taukoa ja ajattelin, että tää mun bloggaaminen jäisi nyt kokonaan, koska oikein aikaa ei tahtonut olla. Nyt mulla kuitenkin on sellanen olo että vitsi tekee mieli taas alottaa tänne kirjoittamisen ja kuvien laittamisen!!
Joten, jos tätä viellä joku lukee niin oikein ihanaa, jos ei niin sitten kirjottelen tänne vaan omaksi ilokseni XD


Olen kesän jälkeen ollut ehkä kiireisin koskaan. Mulla oli kirjotukset kahdesta reaaliaineesta, joihin luin melkeinpä joka päivä kesäloman alkamisen jälkeen. Maantiede meni tosi huonosti mun mielestä, olin suorittanut vaan kaks kurssia viidestä suositeltavasta kurssista, ja oli ihan ihme et sain edes noinkin hyvät pisteet... Todennäkösesti siitä tulee siis C. Oli ihan kauheeta kun se opettaja tuli _päivää_ ennen kirjotuksia haukkumaan kuinka mulla ei ole mahdollisuuksia kun en ole hänen kurssejaan käynyt... No parhaimmat pisteet sain Juhiksesta silti...... Ja historian tulokseen olen ihan tyytyväinen, sain siitä aika varmasti M. En tiiä yhtään milloin lopulliset tulokset tulevat mutta kauhulla odottelen, koska musta tuntuu että nä meidän hippikoulun opettajat ovat aika löysiä arvostelun suhteen...
Nomutta joo :D Ei enempää koulusta... Tässä on nyt tapahtunut niin paljon kaikkea, että en viitsisi alkaa ees tänne mitään rustaamaan, niiin päätin nyt vaan, että antaa olla :D Joka viikonloppu on tullut mentyä jonnekkin ja hauskaa on kyllä syksyn aikana ollut! Nyt sain __viimeinkin__ 4 vuoden säästämisen ja pohtimisen jälkeen aikaseksi ostaa oman järkkärin.. nimittäin kaikki täällä ilmestyneet kuvat ovat Lauran kameralla otettuja.





Ompas kamalan laatuisia nämä. Tosiaan oltiin kuvaamassa syksyisissä maisemissa tossa viimeviikonloppuna. Mulla on paha tapa muokata kaikki kuvat kauheen pieniksi, enkä nyt jaksa noita alkaa suurentelemaan.


Ajattelin nyt uudistaa vähän tätä blogia samalla ja laittaa asukuvien perään mistä oon ostanut vaatteeni kun niistä on kuitenki aika useesti kyselty!

Kengät - JC
Hattu ja karvahuivi - Gina tricot
pääkallohuivi - Zara
Takki - One Way
paita - Monki
sukkikset - H&M

 Täs kuvassa ei oo mikään onnistunu XXDDD... mut mun jalat näyttää laihoilta :3:3:3 xdd



Kävin tossa kampaajalla pari kuukautta sitten ja päätin viimeinkin kokeilla keskijakausta. Musta se sopii mulle hyvin ja oon kyllä tosi tyytyväinen!! Nyt en kyllä enää ole tyytyväinen, sillä juurikasvu ei enää voisi näyttää karseemmalta. Musta tuntuu, että näitten hiusten värjääminenkin tuleee olemaan aika tuskaa, sillä yleensä oon vaan läntännyt värin mihin sattuu, mutta nyt jakaus on keskellä päätä eikä virheitä sallita XD.

Tässä pari ihanaa biisiä joita oon kuunnellut nyt syksyn tullen.
 










Nyt mulla ei ole enempää tänne kirjoitettavaa tänään, toivottavasti tätä viellä joku lukisi sentään! :) Hyvää syyslomaa kaikille.

6 kommenttia:

  1. oot ihaninnnn ♥♥♥ muista kirjottaa usein oot lempparein!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiii ihana ;__; kiitos paljon, itse olet ihanin :))♥

      Poista
  2. Terveppä terve:) Sulla on ihan törkeen kiva blogi nii oli pakko lätkästä sulle tollanen tunnustushommeli !!
    http://snazzynails.blogspot.fi/2012/10/fulfill-my-heart-with-love.html
    ps sun tyylis on oikeesti upee : D!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!! ♥♥♥ ihana kuulla et joku tästä blogista pitää :--)


      Poista