Dear diary...


torstai 22. huhtikuuta 2010

I don't feel like dancing

Heii taas! Tää viikko on ollut ihan perus, tiistaina tosin oli mun ehkä elämäni huono-onnisin päivä. Ihannn oikeeesti, silloin ei oikeen mennyt mikään miten piti XD Nomutta. Tänään menin tunnin myöhässä kouluun, koska olin syönyt joitakin järkyttäviä lääkkeitä joista tuli sivuvaikutusksena huono olo. Aamulla olin niin väsynyt koulubussissa, että tarvitsin jotain piristystä! Yritin valita mun kestosuosikkikappaleita mp3:sesta mutta eihän sieltä mitää hyvää löytynyt! Kaikki mun perusbussikuuntelu kappaleet tuntui jotenki ihan laimeilta:( No laitoin sitten sekoituksen ja oikeesti se kannatti! Onko teille käynyt niin, että kuuntelette jonkun kappaleen "puhki" ettekä jaksa enää kuunnellakkaan sitä. Sitten jätätte sen musiikkisoittimeenne vaan "lojumaan". Sitten löydätte taas joku päivä sen kappaleen sieltä jostain, eikä se enää tunnukkaan yhtään kuluneelta. Mun mielestä on just ihanaa kun osaa kappaleen sanat ulkoa! Ja muutenkin, vanhoista kappaleista tulee niin paljon kaikkia hyviä muistoja, että kappale voi oikeasti pelastaa päivän. Vähän niinkuin vaatteiden kanssa. Käytät uutta vaatetta niin paljon kuin suinkin pystyt ja yksi päivä, et jaksakkaan enää pitää sitä. Sitten löydät sen vähän ajan päästä uudelleen ja vaate on kuin uudestaan ostettu :D! No mutta tähän loppuun mun _vanha_ youtube löytöni! Löysin tän "laulajan" joskus kesällä ja aw ku se on suloinen! http://www.youtube.com/user/mydearjuliet?blend=2&ob=4 yhy kone temppuilee ni en voinu laittaa sitä videota suoraan tänne 8< ja sitten viellää muutama söpis :D (ja yksi ällötys) Kannattaa kuunnella : Nevershoutnever - What is love? Kannattaa kuunnella Muse - uprising xoxo veuxuuuu<3<3<45<67<8

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti