Dear diary...


sunnuntai 2. toukokuuta 2010

I and Love and You

Hyvää vappua kaikillee! Toivottavasti kaikilla oli hauska ja huoleton vappu. Oma vappuni alkoi, kun sain koulumme perinteisessä vappugaalassa vuoden hiukset - palkinnon :D En olisi tällä pehkolla uskonut voittavani mitään, mutta hehe kiitos siitä! Kun koulu oli loppunut lähdin bussilla kotiin ja suoraan sanoen olisin vain mieluusti nukkunut koko päivän. Sitä minulle ie kuitenkaan suotu, vaan lähdin jo heti seuraavalla bussilla Turun keskustaan jossa oli tajuton määrä ihmisiä. Menimme jokirantaan istuskelemaan Ellan, Iidiksen, Lauran, Pian ja Jennan kanssa Sieltä sitten Ella, Iidis Laura ja meikä lähdettiin kohti Jäkärlää:---D Bussissa oli tietenkin puukolla varustettu känniläinen. Olin taas ensimmäisenä juoksemassa karkuun :D Jäkärlässä teimme Ellalle muodonmuutoksen melko onnistuneesti. Ilta oli ihana! Lauantaina kaikki kuitenkin meni pieleen. Olin tietenkin kuumeessa, vaikka oli tarkoitus lähteä kaupungille. No tämäkin päivä menee täällä istuskellessa ja murehtimassa kevään ihanaa siitepölykautta. ARG inhoan kevättä ja ehkä hieman kesääkin :D Ja ainiin olin maanantaina tivolissa Sinin, Heidin ja Lauran kanssa :D Yksi laite jouduttiin pysäyttämään mun takia koska se oli yksinkertaisesti liikaa mulle ja alko oksettaa ja tuli jonkinlainen paniikki:D Kun hyppäsin pois kyydistä niin meni taju kankaalle:D Ginger Ninjan - Sunshine : Sopii hyvin keväiseksi taustamusiikiksi. Kuuntele myös : MGMT:n kappaleet ovat ihanan omaperäisiä! Leevi and the Leavings : Oikeasti, mä en ymmärrä miksen ole ennen tajunnut, että tä on niin hyvä! Mun iskä on kuunnellut Leeviä oikeasti aina, oon aina luullut et nä on jotain paskoja. Mut oikeasti kannattaa kuunnella, suomen kieliset sanat ovat törkeän hauskoja ja kertsit tarttuvia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti