Dear diary...


keskiviikko 12. toukokuuta 2010

Gotta lot to say and no time to say it

Gotta lot to say and no time to say it kuvaaa kyllä loistavasti tämänhetkistä tunnetilaani 8D ! No mutta kerrompas tässä nopeasti viikon kuulumiset. Kolme päivää olen lukenyt enkun kokeisiin ( jotka meni muuten hyvin!) ja sitten myös ollut jotenkin kauheen masentava olo. No mutta päätän piristää itseäni ostamalla unelmakengät itselleni tänään! HEH oli aikomus säästää vähäsen mut kyllä se 40 on vaan pakko käyttää, koska kerrankin löysin _korkokengät_ jotka on oikeesti kun luotu mulle. Koulussa mulle voidaan varmaan nauraa ku vaapun epäilyttävästi käytävillä XD Never shout never - Jane Doe on aivan iiihana! Oon ihan rakastunut just tollasiin letkeisiin kitarabiiseihin ja sitten viellä kun tolla Chrissillä on niin ihana ääni (ja ulkonäkö XD) Että kyllä mulle tuollainen kappale ( ja mies) kelpaa :D Ja sitten tähän väliin että pääsen maanantaina kampaajalle ja nyt värjäsin sunnuntaina viimeisen kerran turkoosilla etuhiukset 8< tässä on viimeiset kuvat niistä! No mutta toivotaan, että seuraavista hiuksista tulee hianommat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti