Dear diary...


keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

It's summertime

Tänään heräsin kauhunsekaisissa tunnelmissa, yhteishaun tulokset olivat kolahtaneet postiluukkuun. Olin kauhuissani haettuani kaksi mulle suunnattua kirjekuorta. Olin laskeskellut jo monta kuukautta paniikissa että riittääkös mun pisteet nyt sinne Juhiksen taideviestintälinjalle. JA NE RIITTI!!!!!!!!! Olin nii innoissani, että menin yöpuvussa naapureille hehkuttamaan uutisia :D Sitten tulikin kiire pukeutumaan ja meikkaamaan koska olin sopinut Ellan kanssa kaupungille menosta 8) Löysin tuskaisten neljän tunnin aikana bikinit jotka mun oli _pakko_ tänään löytää. Ne on ihan hienot, tosin ei mun unelmabikinit mutta kyllähän ne nyt menettelee. Yleensä ostan vaatteita vain jos rakastun niihin heti! Noi oli sellaset ihan ookooot :D mutta en jaksanut enää etsiä muita niin valitsin ne sitten 8) Ja koska mulla on heikkous ostaa koruja, mukaan tarttui myös H&M:ltä muutama rannekoru! Bikinit mun oli pakko ostaa nyt, koska ensiviikolla lähdetään Barcelonaan (<3) Ja sinne on pakko saada bikinit, koska vanhoja en todellakaaan halua pitää enää kertaakaan. Tähän asit kesäloma on sujunut melko mukavasti ja tekemistä on riittänyt, pelkäsin jo että lomasta muuttuu tylsä kotona löhöämiskausi. Ainiin maanantaina ostin itselleni söpön kangaskassin Soitin Laineelta, joka on siis musiikkiliike! Mulla oli sinne 45 euron lahajkortti ja päätin sitten ostaa kassin, kun se maksoikin vaan 5 euroa : ) Musiikkia olen ehtinyt kuunnella melkoisen vähän tälläviikolla, koska olen ollut _todella_ vähän koneella. Tässä kuitenkin jo kevään lempparini jota on kuitenkin soitettu liikaa jo radiossa. The Winyls on ollut jo kauan mielestäni hyvä, mutta nyt olen kuunnellut tätä kappaletta _todella_ paljon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti