Dear diary...


perjantai 18. kesäkuuta 2010

come and help me flyyyy

Jooo-o tänään on ollut suoraan sanottuna paska päivä. . . Ensinäkin, mun kaksivuotinen hengenahdistusongelma on pahentunut. Eilen illalla en saanut _ollenkaan_ henkeä ja tuntui oikeesti että tässä on se mun loppu. Ei kuitenkaan ollut ja tänään heräsin samanlaiseen kaulassa puristavaan tunteseen. Kuitenkin laitoin urhoollisesti itseni kuntoon, vaikka hengästyin jo olohuone-keittiö matkasta ( nojaa, onhan se ihan normaalia muutenkin ) JA sitten lähdin KOULUUN! Mun piti palauttaa siskoni avaimet sinne, koska itse hän ei jaksanut raahautua, sekä hakea omat kamani kaapistani pois. Sen jälkeen ryntäsin siililleni matoja hakemaan, mutta kappas kappas ruoka oli eläinkaupasta loppu. No toiki elukka sitte kuolee nälkää saatana. Huomenna sitten pitää mennä katsomaan onko lisää ruokaa tullut, jos ei ole niin mulla menee hermot. Kaiken lisäksi maailman tylsimmällä bussimatkalla, mp3:ni akku loppui ja päivästä tuli viellä paskempi. Illalla toivottavasti pääsen jonnekkin lääkärille, koska mä en ole barcelonaan menossa tän kuristuksen kanssa. Huoh! Tulipas tästä postauksesta ihanan hyväntuulinen :) Nomutta, eihän tätä ole pakko lukea loppuun jos ei jaksa ! Toivottavasti teillä on mukava perjantai: ) Tässä viellä yksi mun lempi angstikappaleistani 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti