Dear diary...


lauantai 21. elokuuta 2010

Long Time No See

OKEI!! Nyt taas jatkan tätä meitzin blogin kirjoittamista, oli sitten kaikki lukijat kadonneet tai ei! En oo jaksanu kesällä tänne paljoa mitään kirjoitella, on ollut niin "kiire". Okei kiire on huono tekosyy, mutta talvella ehtii sitten täällä sisällä ihan tarpeeksi maleksia. Mun kesä oli ehkä paras pitkään aikaan! Mä en jaksa nyt kaikkea tänne kirjoitella sillä kukaan ei jaksaisi lukea tätä loppuun! Lempijuttujani oli kuitenkin Barcelonan matka, Helsingin miitti, RUISROCK, dbtl, KAVERIT,mökkeily( tosin aika harvaan jäi siellä käynti) RUMMUT, ( SAIN VIIMEIN IHANAT RUMMUT ITSELLENI.. tai no itsehän mä ne kustansin), Make som noiseen harjoittelu ja sitten ihan vaaan se että sai vaan datailla yömyöhään ja nukkua päivään asti! Kesä oli ihan paras! Kiitos etenkin Sinille, Heidille, Iidikselle ja Ellalle! Mutta kaksi viikkoa sitten koulut, eli siis minulle lukio alkoi. Tervetuloa takaisin todellisuuteen Veuxuu<3 AH Kuinka mukavaa on taas päästä takaisin koulunpenkille, eikös olekkin? Ihanaa kun saa taas raahautua kuudelta hereille ja lukea iltamyöhään läksyjä! Se jos mikä on elämää...... No mutta, lukio on ihan jjees, tosin kaipaan yläastetta enkä ole viellä oikein sopeutunut tuonne 8<. No kai sitten vähän ajan kuluttua:) Nyt nämä pari viikkoa olen tehnyt vaikka mitä. Eka kouluviikko oli enemmänkin murehtimista kun olin niin surullinen koulujen alusta. Viikonloppuna iskä ja äiti meni NAIMISIIN jo 20 vuoden seurustelun jälkeen, no parempi myöhään kun ei milloinkaan:D Vai mitä? Tällä viikolla olen ollut kouluni kanssa katsomassa Seitsämän veljestä kesänäytelmän Naantalissa, se oli tosi ihana! ( varsinkin ne alastomat miehet, grau) Ja eilen olin myös kampaajalla. Lopputulokseen olen niiiin tyytyväinen! Aw, tä kappale on jotain aivan iihanaa! Toi kertosäe vaan jää päähän! En pidä kovinkaan paljoa Paramoresta, mutta bändin laulaja Hayley on oikeesti tässä tosi upea! Toi ääni sopii tosi hyvin ja rakastan joka asiaa tässä kappaleessa! Oc:n tunnuskappaleen tehnyt Phantom Planet on uusi suosikkini! Kuuntelin kesällä _paljon_ California kappaletta ja päätin kuunnella bändin muitakin biisejä, rakastuin tähän :) Hyvää viikonloppua kaikille! Jos joku tietää jotain uusia hyviä bändejä/kappaleita, niitä voisi minulle linkkailla ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti