Dear diary...


tiistai 21. syyskuuta 2010

Eminem

Heii!! Pääsimpäs koneelle nyt viellä iltamyöhään!:--D Koko päivän oon lukenut.. Ja laitoin noi ylhäällä olevat juuri noiden mun ilmeiden takia. Tekis mieli huutaa ku ahdistaa noi kokeet :D Tosin lukemisen välissä käväisin kaupungilla kun oli rumputunnit. Ah, se kehus muo. Se opettaja kehus muo. Oliko ees ihanaa:D Se sanos kysys multa, että miten oon voinu kehittyä näin paljon kesässä:D OH kivaa! No tä päivä on ollu taas paika perseestää, mutta yksi asia piristi. Nimittäin Eminem. Aloin eilen illalla kuunnella sen biisejä ja LUOJa mä rakastuiin<3 Ainahan mä oon sen miehen tienny, ketä ei olis? Mutta oon aina luullu sen musaa sellaseks perusräpiks, mutta herranjestas ku hyvää musaa! Rakastan sen tota tunnetta nois kappaleissa, tollast ihanaa vihaa ja tollasta. JA se ei todellakaa tarvii sellasia ihme bling bilng sanotuksii sellasii " jee olen paras" Vaa tolla on just nii siistit sanat noissa!! :D En osaa oikein selittää, olempas taitava. Sitten tähän loppuun pari kuvaa joskus kauan sitten otettuja. Huomatkaa ilmeeni _JOKA_ kuvassa, ei luoja XD Muttamutta, voisiko joku kiva ihminen kertoa mulle jtn ideoita näihin postauksiin tai jotain? :) Olis tosi kivaa. Tosin seuraavaks tänne aijon vasta viikonloppuna laittaa, mutta siihe mennessä ideoitaa? ;) XOXO Veuxu NIIN JA JOS LUET TÄMÄN NIIN voisitko ystävällisesti painaa joitakin noista vaihtoehdosta?: ) Olis kiva tietää et pitäiskö näit postauksii vähäc parannella XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti