Dear diary...


torstai 23. syyskuuta 2010

Tulin voittamaaan

Ah! Ihanaa kun on torstai<3 Torstai on ollut viimevuodesta asti mun lempipäivä. Tai no siis torstai ilta on ollut mun lempihetkiä:D Jotenkin vaan niin ihanaa ajatella, että yksi koulupäivä ja sitten onkin jo viikonloppu. Viimevuonna mun oli torstaina tapana rumputuntien jälkeen mennä karkkikauppaan ja syödä bussissa karkkia ja fiilistellä:D Muttamutta, tänään oli ensimmäinen koe psykologiasta. Meni ihan hyvin, en oikeesti osaa sanoa yhtään, mut kyllä mä kurssista läpi pääsen, ehkä:D Mutta pääsin jo tosi aikaisin, mutta ketuttaa kun pitää tuolla istua viellä kokeenkin jälkeen jossain palautteessa ja sit viellä tunti jossain tyhmässä preppaustunnilla. En muuten aamulla laittanut paljoa mitään meikkiä. Tä oli outoa, koska mulla on ollut nyt viimeisen puolenvuoden aikana joka koulupäivä paljon meikkiä naamassa,varsinkin silmissä. Nyt ei kuitenkaan olluut. Mun itsetunto ei ole parhaimmillaan ilman meikkiä, okei kuulostaa kauheen lapselliselta ja pinnalliselta, mut oon vaan niin tottunut meikkikerrokseen. ja tunnen itseni kauniimmaksi meikin kanssa. Viellä vuosi sitten mulle ei olis tullu mieleenkää ees laittaa mitään kajaalia tai poskipunaa, olin kauheen natural. En ees ripsaria käyttänyt. Eli vuodessa olen muuttunut nyt kun ajattelee niin ihan tooosi paljon :D EN häpeä mun entisiä kauheita hiuksia tai vaatteita tai mitään koska silloin mä tykkäsin niistä! Tässä mä tänään:) Kauhea ilme kun nyt katsoo kuvaa D: ihan sama oikeestaan. Haha tälläsiä randomkuvia : Kapulat.. . Vahvistin rumpuihin Tä on niin sulonen kappale<3 Muistan kun en ala-asteella musiikista mitää välittäny, mut tä mies on ollu aina mun suosikki:) AH! Ihanaa kun Linkin Parkin uusi levy ilmestyi nyt! Tässä pari mun lempparia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti