Dear diary...


tiistai 19. lokakuuta 2010

All I can do is try

Aah niin kaunis biisi! Kuulin ton ihan äskön jostai radiosta ja yritin epätoivosesti löytää mikä toi biisi on ja kenen! Viimein löysin ja ah tä niin menee mun mp3'seen :D Ihanat lyriikat ;__; Mitäs tässsä meitzille kuuluu:) Ihan loistavaa!! Ja varmaan arvaattekin miksi, syysloma alkoi minulla tänään<3 AaaaaaaaaaaaaA!!! :--D Ihanaa, ei koulua melkein viikkoon, sillä maanantaikin on mulla vapaata:) Toki mun pitää tehdä ihan kohtuuttomasti kotiläksyjä koska ne on vähän kasaantunut, mutta silti, oon niin onnellinen! Eikä noi kotiläksytkään haittaa, esim kuvauksesta tuli juuri niin mielenkiintoinen läksy että en malta odottaa että pääsen sen toteuttamaan:) Nimittäin Lady Gagan Telefone kappaleen sanoituksista pitää ottaa kuvia! Laura saa sitten Tukholmassa ja Disco Ensemblen keikalla posettaa ku meixi ottaa gagakuvia siitä:D Ehkä paras syysloma tiedossa:) No mutta siitä kerron sitten maanantaina, että oliko kivaa vai ei :D Tänään mulla oli matiikan uusinnat! Kyllä mä läpi pääsen mutta katse vaan jäi harhailemaan aivan toiseen suuntaa ku koepaperiin XD No mutta kolme ja puol tuntia mä siellä istuinki sitä koetta värkkäämässä! Niin ja muuten kivaa, jo 29 lukijaa! Wuhu viellä yksi niin on 30 :) ! Tästä tuli nyt tälläinen tynkä tyhmä sisällötön postaus, mutta mutta ei mulla oikeen mitään järkevää olisi tällähetkellä. Hyvää syyslomaa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti