Dear diary...


torstai 14. lokakuuta 2010

When you are here

Hallo! Onnistuin jopa 4 päivää olemaan ilman tietokonetta:D Ooon ylpeä itsestäni vaikka piti olla koko viikon! Mutta mä nyt vaan päätin tulla koneeelle koska on tylsää eikä mulla tänään ole mitään suunnitelmia! Ja ainiin, tiistaina olin vaan vartin koulussa, saatiin jakson todistukset ja kokeet! Sain historiasta jopa 9 vaikka en lukenut läksyjä. Matiikasta tuli 4... Mä en ymmärrä.Joko olen vaan tyhmä tai sitten harjoittelin täysin väärällä tavalla kokeeseen. . . Noh uusintaan vaan, jos en siitä pääse läpi niin se on sitten kokonaan uudestaan tuo kurssi. EI KIITOS en halua yhtään enempää matiikkaa:D Mitäs tässä olen nyt parina päivänä tehnyt, no sitä perus samaa inhottavaa arkea (PERSEESTÄ) Ollut kaupungilla, lenkkeillyt, ollut koulussa ja kaikkea muuta tylsää arkea. Mä en ole yhtään arki-ihminen. Mä en vaan ymmärrä kenen mielestä on oikein hauskaa tehdä päivästä toiseen viikosta toiseen samoja asioita. Mä eläisin mielummin jännittävää elämää, en tietäis missä seuraavana vuonna olisin. Nojoo, arki on välillä ihan mukavaa, mutta ARG nyt oon vaan ollut kotona ja tuntuu tylsältä. Mutta asiaan tulee muutos. Sillä. Ensiviikolla. Alkaa. SYYSLOMA!!! Fuck yeah!! Suunnitelmissa siis Tukholmanmatka (josta tulee muuten ihan paras) ja sunnuntaina sitten Disko Ensemblen keikka! Mahtavaa! Sunnuntaina saan kivaa seuraa, Iidis, Laura, Kate, Rose, Krista, Joanna ja ehkä Meeri tulee sinne myös:) Kerrankin Turussa on elämää jopa alle 18 vuotiaille:) Ja ainiin, ensviikon maanantaina on joku ennakkonäytös jostain leffasta kun sain lippuja. Olisi muuten kivaa, mutta toi vaan sattuu olemaan 9.00 aamulla:D En viellä tiedä lintsaanko vai en, olis nii kivaa mennä. Mutta jos en mene niin multa saa hakea lippuja jos joku on kiinnostunut :D Pari kuvaa kuvaustunnilta, piti ottaa kuva harmoniasta ja epäharmoniasta HARMONIA EPÄHARMONIA Meixi otti vuorostaan Meeristä kuvaa 8) Tän kuvan ohje oli että piti olla jonkinlainen tila. En oikeen käsittänyt, mutta kyllä opettaja tota kehui. Ton kuvan pitäisi olla silleeen sivuttain, mutta tä blogi nyt temppuilee ja sain sen vaa tuolleen tyhmästi pystyyn. no ei voi mitään:D Mä en voi mitään että mulle tulee tästä kappaleesta mieleen Ari Koivunen. Laura nauro mulle ku kuulin tätä ekaa kertaa ja luulin et tä on Ari Koivusen XD Muttamutta hyvä kappale, tykkään kuunnella lenkillä 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti