Dear diary...


torstai 30. joulukuuta 2010

jbojdgnlklfbbfbf

kaunista? Otsikko kertookin aivojeni virkeydestä tälle hetkellä. Onko ees ihanampaa heittää aivot narikkaan pariksi viikoksi ja nukkua yhteen päivällä valvomisesta puhumattakaaan. En halua mennä enää takaisin kouluun, onneksi siihen on viellä yli viikko aikaa, mut silti. Ahdistaa sellanen. Tässä parin päivän aikana en oo kuitenkaan ihan sohvaperunaksi jäänyt. Maanantaina oltiin perheen kanssa ostoksilla ja ostettiin mun sähkörumpuihin äänitykseen tarvittava juttu - joka ei tietenkään toiminut :) No illalla ääniteltiin sitten sinin piano ja epätoivosesti mun rumpuja mutta suoraansanottuna se oli kyllä aika rätinää.. Tiistaina tänne meille korpeen tuli Ella ja Iidis ja oli oikein mukava päivä, soiteltiin siinä pari kappaletta pitkästä aikaa Iidiksen kanssa, oih mitä nostalgiaa:DD Eilen olin kampaajalla ja olen erittäin tyytyväinen mun hiuksiin:) oon jo kauan halunnut suorat etuhiukset ja nyt mulal sellaset on :) Yritin huijata ihmisiä että olisin leikkauttanut täydellisen kypäräkampauksen ja se menikin läpi aika monelle :DDD hiukset ponnarille vaan:--D Tänään mennään ehkä leffaan, en tiedä heräsin kymmenen minuuttia sitten, eli yhdeltä päivällä:--D Ja huomisesta eli uudestavuodesta mulla ei ole viellä mitään hajua :=O Eli jos ootte Turusta ni kutsukaas ihmeessä jonnekkin Noniin ja tähän postaukseen laitan vain yhden kappaleen:) Lapko on ihana bändi ja näin sen kesänä livenäkin:) silloin en vaan viellä tajunnut sen musiikkia. Tä kappale on ihana ja herranjumala tolla laulajalla on ihana ääni ( JA ULKONÄKÖ) Kiitos uusille lukijoille ja niille jotka on antaneet mulle positiivista palautetta:) XOXO Veuxu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti