Dear diary...


perjantai 10. joulukuuta 2010

Heipsuuu! Kauheeta kun on ollut pitkä tauko mulla :D Kaksi lukijaa on ehtinyt häipyäkkin nyt on enää 32 näköjään... Noh ei se mitään, kyllä niitä uusia aina ilmestyy :) En ole kirjoitellut tänne sen takia koska en ole vaan yksinkertaisesti jaksanut! Eli mulla ei ole mitään muuta tekosyytä. Ensinäkin ärsyttää ku mun koneesta on lähtenyt näppäimiä ja joudun tunkemaan sormen tonne ihme paikkaan ja painamaan sieltä tosi kovaa ennen ku ne kirjaimet suostuu tulemaan.::D Toiseksi jotenki tässä oon vaa elelly, eikä nyt oikee oo inspiroinut kirjoitteleminen:) Elikkäs ei mun elämään mitään erikoista kuulu, viime viikonloppuna eksyimme sis perjantai-iltana jumalalliseen kokoontumispaikkaan ja se oli kyllä aika pelottavaa. Varasin kampaajalle ajan, sain tämän vuoden viimeisen ajan eli 29.12 :D Eli sillooin pääsen eroon vanhasta kopasta <3 Huomenna lähden varmaan Tampereelle, (kauheeta toi varmaan sana, mutta en oo viellä tosiaankaan varma) katsomaan kaikkia kivoja ihmisiä :) Yayy kivaa:) Mitäs tässä viellä, no nyt ei kyllä tule paljoa mitään mieleen ku tosta viimeisestä postauksesta on jo aika paljon aikaa niin en muista mitä on tapahtunut :D No ei kuitenkaan mitään erikoista:) Pääsin matiikan kurssista läpi, nyt mulla roikkuu 5 todistuksessa, ihanaa ! Ihana kappale __________________________________________________________________________________ Unohdin ihan laittaa ton postauksen perjantaina tänne joten laitoin sen nyt ;) Elikkä lähdimme kuin lähdimmekin sinne Tampereelle! Oliihan jees matka kyllä :) Ehkä eniten jäi juuri mieleen, se että tapasimme Ollin <3 AH Ehkä suloisin mies Suomessa! Toki myös Tampereella olevat ihmiset olivat ihania ja oli kiva nähdä heitä kaikkia! Kerron matkasta sitten vaikka seuraavassa postauksessa, nyt on just kauheasti tekemistä :D

2 kommenttia:

  1. tiedän tunteen ku puuttuu näppäin ! ite imuroin vahingossa ( huom oon erittäin taitava imurin käsittelijä ) oikeen puoleisen nuolinäppäimen ja arrgh oon niin laiska, etten vaa jaksa murhata pölypussia ja tonkia sitä näppäintä sieltä kaiken paskan seasta DX
    + pahoitteluni miittifeidauksesta 8< olis kiva ollu jutella eehkä hieeeman enemmänki, mut aina ei mee nallekarkit tasan .___. enskerralla sitte ( ; http://sh0utit.blogspot.com/ vilkase toki meiksinkin vaatimatonta blogia >.<

    VastaaPoista
  2. :) joo-o no no niin käy joskus.En kyllä sun kanssa kertaakaa jutellu muistaakseni koska lähditte vetää, emt. Onneks ei sentää iha turha reissu ollu vaikka lauran kanssa tampereelle asti tultiinkin... :------)

    VastaaPoista