Dear diary...


tiistai 22. maaliskuuta 2011

This feeling

Mun uudet lempparit<3 ah RAKASTANKO? Mulla on jo keltaset ja vaaleensiniset converset joten täksi kevääksi halusin ehdottomasti turkoosit, sillä se on mun lempivärini:--) Tä on ihan järkyttävä muokkaus, mutta oli pakko saada tästä liivistä kuva ja kello oli jo paljon ja toisin sanoen muokkaus oli pakollinen:) Oon pitänyt liiian pitkän tauon tänne kirjoittamisesta. Enkä voi edes valehdella, että mulla ei olis ollu aikaa. Ja mulla oli jopa asiaakin tänne! Mutta ei ole vaan sitten tullut ryhdyttyä kirjoittamaan postausta. Hassua:D No muttaa, tässä lähiaikoina muistaakseni ei mitään kovin tähdellistä tapahtunut, enkä enää muistaisi vaikka olisikin tapahtunut jotain:D Perjantaina olin Pian bileissä ja oli oikeein kivaa! Ai että on ihanaa vaan tanssia hyvän biisin tahtiin, en olekkaan tehnyt sitä vähään aikaan. Kuitenkin bileisiin tuli ylimääräisiä ihmisiä ja muo alko tapani mukaan ahdistaa, ahtaanpaikan kammo.. Tämä viikko, en haluais ees mainita sitä täällä, mutta tä viikko on ollut aivan kamala. Ja nythän on vasta keskiviikko? Mikään ei ole mennyt niinkuin haluaisin, koeviikko alkaa kohta, mulle ollaan vihaisia turhasta ja kaiken lisäksi mun itseluottamus on alempana kuin pitkään aikaan. Ja itseluottamuksella tarkoitan en ainoastaan ulkonäköä, vaan myös taitoja. Tuntuu vaan nyt niin sellaselta... osaamattomalta? Ja koeviikkokin tulossa. Vuodatusta, tiedän, mutta jos mulla ei ole mitään hauskaa kerrottavaa, niin tarviiko sitä tänne naama punasena väkisin kirjottaa? Jokaisella on kauheita päiviä ja viikkoja, mulla sellainen on nyt. Ja koska Pialta en ole viellä saanut perjantaisia kuvia( laitan ne seuraavaan postaukseen) joudun jättämään kuvat melkeen kokonaan pois. Paitsi! Tuli juuri mieleen, mun on pakko laittaa tänne pari kevään kenkäunelmaaa!! Rakastan kaikkea tuossa bändissä! Laulajalla ihan mahtava ääni ja toi kappale on niin ihanan lepposa! ( eikä bändiläisten ulkonäössäkään vikaa oo;)) Olw City on aina yhtä hyvä! Nyt kun olen käynyt lenkillä ja soittanut rumpuja olo on jo paljon parempi, ehkä loppuviikko sujuukin hyvin ja tapahtuu jotain jännittävää:--) XOXO Veuxu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti