Dear diary...


tiistai 26. huhtikuuta 2011

Humminglion

Iltaaa kaikki ihmiset! Aaaa oon niin innoissani, jo seitkytäkuus lukijaa! Voin jo melkein alkaa haaveilemaan 100 lukijasta, herranen aika :D Sitten kun joskus 100 lukijaa tulee täyteen, lupaan pitää jonkun kivan arvonnan tai jotaiin. Okei, siihen on kyl viellä todennäköisesti aikaa : D Mun piti kirjoittaa tänne vasta huomenna, koska huomenna olis tarkotus mennä kaupungille kuvailemaan yms, mutten malttanut, joten kirjotin tänne nyt pienen postauksen:---) Otin muuten tuon anonyyminä kommentointimahdollisuuden pois, sillä en halua tänne mitään ylimääräistä paskaa tuntemattomilta. Musta tuntuu, että oon nyt lähiaikoina saanut ihan tarpeeksi kuulla paskaa, enkä ainakaan netissä jaksaisi yhtään lukea ilkeyksiä... Pakko kyllä sanoa, että mun lukijat on ollut ihan tajuttoman ihania ja fiksuja, koska mulle ei oo tänne oikeestaan yhtään "törky"viestiä tullut! Ainoastaan mukavia, taikka kriittisiä ja rakentavia viestejä! Joten kiitoksia niistä tooosi paljon! :) ootte ihania! Ooooh tä bitch on aivan kertakaikkisen ihana :O Rakas tan tota uskomattoman ihanaa käheää ääntä ja kumpa itse osaisin noin laulaa :__: yh Mä en kestä kuin ihania noi veljekset on !!! Ah. Okei myönnetään, laulutaito ei oo nyt nii kovin uskomaton... mut ei noin symppiksiä tyyppejä voi oikeesti muuta ku rakastaa:D Tä on tälläinen nopea:D huomenna pitempi postaus, viimeistään torstaina!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti