Dear diary...


perjantai 1. huhtikuuta 2011

Nightless nights

Guten dag:d Koeviikko alkoi tiistaina ja mulle kävi jotain mitä ei vaan olis pitäny käydä. Sairastuin, enkä päässy tekemään kolmea koetta! Miettikää mikä tuuri... Ensiviikolle mulle jäi viellä lempiaineeni, eli matiikankoe :D Tä koko viikko on ollut aivan perseestä, oon vaan maannut, kärsinyt ja maannut viellä lisää. En pysynyt edes kunnolla pystyssä, mutta onneksi mulla on esim. Laura täällä palvelemassa. :D Vaikka hän itsekkin tosin oli sairas. Tänään jouduin pakosta raahautumaan kävellen tän tuppukylän terveysasemalle ja sekin oli rankkaa. Oli kyllä söpöä kävellä noita pikkuisia katuja mitä enää harvoin tulee käveltyä. Tajusin just, että en oo ikuisuuksiin viettänyt aikaa enää näillä kulmilla. Mulla on täällä kaksi parasta lapsuudenystävää, mutta muut kaverit asuukin sitten keskustassa päin. Koulua käyn keskustassa ja siellä olen suurimman osan vapaa-ajastakin. En oo pitkään aikaan ollut tän asuinalueen "keskuksessa" vaikka täältä kestääkin kävellä se 5 minuuttia. Nyt kun ajattelen, viimeksi olen käynyt juuri lääkärissä siellä joskus syksyllä kun lumiakaan ei viellä ollut. Tänään kuitenkin kävelin siitä ohi, eikä mikään ollut muuttunut! Kaikki oli ihan samalla lailla 4 vuotta sitten kun kävin viellä ala-astetta. Mukavaahan täällä on asustaa, välillä. Saa ainakin juosta meikittömänä lenkillä, eikä kukaan oo näkemässä. Nojooo :D Nyt kuitenkin alkaa tauti olla jo melkein ohi ja tänään vois jopa koittaa vähän soitella rumpuja. Tä postaus nyt on vaan tälläinen ilmoitus, koska mun piti oikeesti mennä ottamaan kuvia ja tehdä kaikkea kivaa tännekkin, mutta nyt kävi näin. Sen takia kuvia ei nyt tästä viikosta ole, ellei nyt joku pakosta halua nähdä mun meikitöntä tuskaista lärviä:----dJoo-o kaikki varmasti haluaaaaa: D Joten kuvaton ja videoton postaus tälläkertaa. XOXO Veuxuuu Ps. Kesätyökriisi, paha sellainen -.-''''

2 kommenttia:

  1. HEI MIE TAHON NÄHÄ SUN NAAMAN ILMAN MEIKKIÄ!

    VastaaPoista
  2. anonyymi ~~ muttakun siinä on sellainen ongelma, että oon niin kauheeen epävarma ja muo pelottais laittaa meikitön kuva tänne :--D

    VastaaPoista