Dear diary...


keskiviikko 24. marraskuuta 2010

Winter

JEEEE!!!! Se on täällä! Nimittäin talvi siis. Talvi on ihanaa aikaa, lumi, pimeys, kylmyys, kauneus, kaikki siinä on ihanaa, tietyyn pisteeseen asti. Musta se on vaan ihanaa mennä ulos ja huomata pihalla metrin paksuinen lumikerros. Okei sen on tyhmää, että pitää pukeutua vaatteisiin joita mä inhoan, puhumattakaan kengistä. Talvikengät on jotain kamalaa mitä en voi vaan sietää! Joka hiton vuosi löydän itseni kenkäliikkeestä tuskailemasta kuinka avuttoman pieni valikoima kunnon talvikenkiä löytyykään. Mä en tänävuonna taaskaan löytänyt yhtään normaalin näköistä talvikenkää, syyskengät sain mukaani kaupasta mutta rakas äitini niitä ei hyväksynyt ja joudun kuulemma mennä ensiviikolla ostamaan monot kaupasta. Ja Uggeihin en alennu. ikinä. Niin ja tänään kun olin lenkillä ja sain tehtyä RADIOHAASTATTELUNI niin näin Sinin kävelemässä vastaan. Mun teki niin mieli mennä lumeen makaamaan ja niin me sit mentiinkin! Oikeesti se on niin ihanaa ajattella vaan että "mitä väliä" ja riehua siellä lumessa<3 AH Ja lenkkini kruunasi viellä iiihana Olw City josta tulee aina mieleen viimetalvi. Noniin siinä mun talvifiilistelyä... hitto kun mun koneen näppäimistöstä lähti ää kirjain ja tä on tuskallista painaa tota ää nappulaa silleen ärsyttävästi. Yritän siis vältellä ää sanoja muttta joo-o kai se on nyt sitten pakko kestää:D Pienet on mulla murheet. ... Niin ja iloinen uutinen. Nimittäin koeviikko on ohitse<3!!!!! Oonko ees onnellinen. Sieltä saattaa kyllä tulla niin paskoja numeroita etten oikeen tyytyväinen ole, mutta PASKAT SIITÄ ei aina voi jaksaa :D Kyllä niitä kursseja sitten viellä tulee yms.. Viimeviikonloppuna, perjantaina siis olin ilmaiskonsertissa Wimmassa! Oli tosi nasta meno! :D Mukana siis oli Ella, Laura, Iidis sekä Meeri + kaikki muut tutut:) Lauantaina en oikeastaan muista mitä tein :D Heheh dementia... Tämä siis tämän päivän lenkkeilybiisi! Ei mikään mun normi lenkkeily kipale, yleensä kuuntelen sellasta tahdikasta :) Olw Cityltä myös tä on hyvin .. talvinen :D Aawawaw ihana täääää!! Uusin suosikkini!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti