Dear diary...


sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Elternal yesterday





Oho :D Jopas on pitkä aika kun tänne viimeksi kirjoittelin... Ja pakko vaan tunnustaa, että kirjoitusväli johtuu ihan vaan siitä, että oon ollut liian laiska painelemaan näitä näppäimiä ja tuottamaan tänne mitään luettavaa.
No nyt voisinkin tehdä tässä innokkaana jonkun eeerittäin ison postauksen missä kerron vähän kaikesta mitä oon tässä lomalla tehnyt :) Tän postauksen teko kesti monta päivää, koska halusin laittaa tänne tälläkertaa helvetisti kuvia:D



Elikkä Ruississa oli jälleen ihan tajuttoman kivaa! Rakastin Carpark Norhtin, Apulannan, HURTSIN ja PMMP'n esiintymisiä. Hurts ja Apulanta oli kuitenkin ehkä ylitse muiden :)Rakastan niin paljon Hurtsin iiiihania veljeksiä en kestä, Laura sai niiltä oikeen ruusunkin



Ainoa todellinen pettymys oli Paramore, jonka kappaleita katsoin noin 4 ja sen jälkeen lähdettiinkin menemään, koska tunnelma oli niin tylsä ja ne soittivat biisejä joita en tunnistanut. Chruschruschrussin ( tiiän, toi on väärin kirjoitettu, mut ei oo voimia ettiä netistä miten se oikeesti menee ) aikana oli kyllä kieltämättä hyvä fiilis ja sillon tuli kyllä hypittyä :D
Kiitoksia vaan kaikille seurasta:)





Oltiin Lauran kanssa Ruissin jälkeen yksin kotona ja pyydettiin Iidis ja Ella yhdeksi yöksi meille. Kun Iidis ja Ella olivat lähteneet, päätin maskeerata Lauran naaman puoliksi pääkalloksi D: Kyllä tekemiseen pari tuntia menikin, mutta oikeesti tykkään niin paljon lopputuloksesta.




Oltiin myös Iidiksen ja Lauran kanssa siistillä autiotalolla kuvailemassa:)



Lähdettiin sitten maanantaina kaupunkiin nimeltä Berliini !! Oon haaveillut jo kauan ton kaupungin näkemisestä ja olihan se aika hienoa päästä sinne muutamaksi päiväksi. Pariisi, Berliini ja New York on ollut aina ne kaupungit missä oon halunnut vierailla. Nyt oon ollut kahdessa noista ja toivottavasti pääsisin joskus viellä isoon omenaankin :)
Nomutta anyways, matka oli kiva ja rakastuin Berliiniin... ja berliniläisiin ihmisiin tietysti. Jotenkin se on niin hassua huomata, että ulkomailla ihmiset voivat vaan alkaa jutella kadulla ja kehua vaikka hiuksia :) Suomessa näin pääsee käymään vaan jos alkoholilla on osuutta asiaan... No mutta joka tapauksessa saksalaiset olivat iihanan ystävällisiä ja tulivat tosiaankin juttelemaan kaikkea:)
Berliini oli toosi suuri kaupunki, 8 kertaa suurempi kuin Pariisi joka oli ennen isoin kaupunki missä olen vieraillut.



>:DDDD Mun hiukset menee oikein kauniisti tässä ylemmässä kuvassa <3 Ei, toi ei oo mun uusin hiustyyli, vaan tuuli heitti ton töyhdön ilmaaan. Tässä siis aamukahvilla:)



Noi Amerikan lippu shortsit ostin New Yorkkerista :) Sain shoppailtua vaan yhden päivän, koska hotelli sijaitsi sellasella ihanalla kävelykadulla, missä oli ainoastaan merkkikauppoja kuten Chanel, Burberry, LV,Diesel.... joten meidän piti matkustaa metrolla kauemmas "normaaleitten" kauppojen keskittymälle:D Ainiin :D ja toi kuvan ilme ei ole kovin imarteleva koska olin väsynyt tuolloin... Harmi, et se oli ainut kuva noista shortseista..




 Oli muuten siistiä, että törmättiin erääseen kaveriin NewYorkkerin kassalla :D Eka kerta kun törmäilen ulkomailla tuttuihin.







Lisäksi oltiin eilen DBTL:llässä joka oli hieman pettymys alaikäisten alueen tarjonnan vuoksi...


Lovex

Felix Zengerin facebooksivuilta otettu kuva :D Laura, Ella ja minä näymme tuossa eturivissä :)





XOXO Veuxu  Ps. Lupasin pitää arvonnan sen jälkeen kun 100 lukijaa lukee tätä blogia :D Enää 6 ja sit mun pitää lunastaa lupaukseni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti