Dear diary...


maanantai 4. heinäkuuta 2011

You make me feel


Vuoden odottelun jälkeen se on taas täällä! Ruisrock alkaa perjantaina, enkä malttaisi odottaa enää siihen asti. Liput on viellä hankkimatta ja stressaan niistä niiiin paljon, miks mun pitää jättää kaikki aina viimetinkaan? Hyvällä tuurilla kun liput käyn hakemassa, ei niitä enää olekkaan ja jään ruikuttamaan kotiin. :D Nomutta uskon, että lippuja on viellä ja pääsen festareille. Ajattelin nyt tässä tehdä pienen lyhkäisen postauksen bändeistä/artisteista, joita menen sinne pääasiassa katsomaan... Mitään lempibändiäni sinne ei tänävuonna tule, mutta kuunneltavia paljonkin!

Hurts




Laura linkkas mulle Better Than Love biisin eilen oikeestaan ja täytyy myöntää, et mun mielestä se on paras kappale näiltä herroilta:)


Sunday on toinen lempparini ja voin kuvitella kun ne esittää sen ruississa :D ah

Carpark North




Totakin biisiä oon kuunnellut jo monta vuotta




Paramore


En pidä paljoakaan Paramoresta, pari biisiä niillä on hyviä, mutta muut aika saman kuuloisia. Paramore on kuitenkin ihan pakko nähdä tuolla, koska esimerkiks toi crushcrushcrush on vaan niin tanssittava biisi ja varmasti tulee olemaan kiva tunnelma siellä:)



Tä on mun lempi biisi kaikista Paramoren kappaleista!

Lisäks sinne tulee Paradise Oskar ja Happoradio :) Toivottavasti noi muut bändit/artistit joita en tiedä vielä yllättäis positiivisesti!

Mutta niin, ketään lukijoistani tulossa Ruissiin? :D Voisin kyylätä.. ehkä jos uskallan moikatakkin :D
xoxo Veuxu

5 kommenttia:

  1. mä oon tulossa ruissiin kans :-) kaikki järjestelyt hoidettu ja itekkään en jaksa odottaa!

    VastaaPoista
  2. : DD munki pitäis varmaa hoitaa näit järjestelyit pikkuhiljaa XD voisin tänää heti ekaks käydä ostaas liput:)

    VastaaPoista
  3. noniin :D yritän bongata sut jostai sit :D

    VastaaPoista