Dear diary...


lauantai 10. syyskuuta 2011

Hello again, to all my friends

Teen nyt pitkästä aikaa postauksen, missä on enimmäkseen mun mielestä kivoja biisejä.
Mun teki niiin hirveesti mieli tehdä tänään tälläinen postaus. Johtuen siitä, että oon kuunnellut taas 2 tuntia päivässä bussissa istuessani paljon hyvää musiikkia ja mulla ei ole oikein mitään uutta "tärkeää" tänne kirjoitettavana..
Mutta joo, ensiksikin :



Voiko olla mitäään suloisempaa ????:D
Hyvä biisi mun mielestä. Vähän oon kyllästynyt tälläisiin kitarahempeilybiiseihin, mut pakkohan tosta on tykätä!





Ja sitten :



Mikä tä ihme Skrillex villitys oikein on? Oon nyt koko kesän yrittänyt taistella vastaan, mut pakko myöntää et tä biisi on vallan ihana! Rakastan tota lauluääntä, vaikka yleensä inhoonkin tollasta ylimuokattua kimitystä :D . Ja toi mies, ihana tyyli, ihanat hiukset !



Ihana biisi, ilmestyi youtubeen torstaina ja bongasin sen tuosta uusista videoista. Ihana ääni tytöllä!



Toi turkoosi tukka vei mun sydämmeni kokonaan:__; Tän videon takia kiroon kampaajalla käyntiä syvästi ja suunnittelen ankaraa blondaamis urakkaa. Damn. :D Ja biisi muutenkin on tosi hyvä! Tykkään ehkä enemmän siitä pianolla taikka kitaralla soitettuna. Vaikka oonkin rumpali, niin toi komppi sais lähtee tuolta taustalta menemään:D
Pakko laittaa nostalgisia kuvia mun hiuksista.... :DD:D:













Tähän loppuun viellä ehkä ihanin biisi piitkään aikaan :__:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti