Dear diary...


maanantai 5. syyskuuta 2011

A f t e r m a t h



Jeppis. Vuoden  värjättyäni joka päivä hiuksiani turkoosiksi luovutin ja nyt ne ovat tälläiset massan ruskeat.  Mutta ihme kyllä, mulla ei ole  viellä tullut kertaakaan sellainen olo, ettenkö tykkäisi näistä uusista hiuksista!  Musta nä jopa sopii mulle.  Okei, onhan nä aika tylsät mun makuun, mutta oon sitä mieltä, että kaikkein parhain väri mulle on turkoosin jälkeen just tällänen tummanruskea ja siihen jotain blondeja raitoja. :D Joten tykkääään. Mutta turkoosi tulee takaisin, aaaaivan varmasti : D



Mulle on tapahtunut tässä parissa viikossa vaikka mitä, mutta mun on pakko myöntää, että en vaan ole tänne jaksanut kirjaamaan mitään :( Okei, nyt lupasin "ryhdistäytyä" ja alkaa taas päivittämään tänne ihan kohtuullisin väliajoin... heh :D  ( ihanniinku tä olis mulle jotain pakkopullaa? ei ole )

Ensinäkin esiinnyttiin viikonloppuna mummon 80 vee juhlissa.. Missä keski-ikä oli se plus 80 vuotta. Mutta hyvinhän se meni, eka esiintymisemme :D Lauran kitara tosin oli paskana ja muo ainakin jännitti ihan pirusti.




Toinen musiikkiin liittyvä juttu on, että käyn tässä nyt musiikin projektikurssia. Meidän ryhmämme päätti esittää kolme kappaletta itsenäisyysjuhlissa ja suoraan sanoen muo jännittää jo nyt XD No, onneks siihen on viellä pitkä aika ja osaan ne kappaleet jo nyt..

Tähän loppuun laitan vaan jotain _täysin_ randomeita kuvia, koska mulla ei oikeestaan oo nyt just koneella yhtään tuoretta kuvaa... Mutta joo, hyvää viikkoa kaikille :)



Ella ja mä syömässä :D

" Turku on kuvia " kuviksen kuvaustyö...

Random kuva joka oli vaan söpö.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti