Dear diary...


keskiviikko 10. marraskuuta 2010

Freaky like me me me

Anteeksi taas kerran kun en ole tänne aikaseksi saanut kirjoittaa mitään... Päätintällä kertaa kertoa viikostani kappaleiden avulla:) Tä Madconin (<3) kappale Freaky like me on täydellinen kappale kuvaamaan muo. Välillä' tuntuu vaan ihan oikeesti siltä että muut katsoo muo ku jotain friikkiä, mutta se on vaan ihan kivaa :D Tätä kappaletta olen hiki hatussa opetellut päiviä. Ja mä onnistuin! Vaikka mun opettaja sitä epäilikin alussa. Olin maanantai-illalla harjoiteltuani tän ehkä onnellisin pitkään aikaan ja musta tuntui oikeesti että voisin onnistua missä vaan:) Kukaan ei ole kuollut tai mitään, mutta tä on vaan niin ihana:D Ihanaa kun lumi on tullut! Tosin nyt se taitaa jo loskaa. Mutta silti eilen bussista myöhästyttyäni mä menin siihen viimaan ja lumisateeseen ja laitoin mp3'sta yhden ihanan viimetalven suosikkini soimaan ja se oli oikeesti ihanaa! Talvi on oikeesti niin kaunis:) XOXOVEUXU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti