Dear diary...


lauantai 13. marraskuuta 2010

Friday nights are allways the same.

Moixu :) Mä olin tänään katsomassa Devilin Ellan ja Lauran kanssa. Vaikka oonki kauhee arkajalka ja tälleen ni jotenki aina päädyn katsomaan kuitenki tälläsiä "kauhu" leffoja. Tota ei tosin ees voinu kauhuksi luokitella: D Taisiis tottakai siinä oli kauheita kohtia ja mä olin iha peloissani, popparitki tais lentää lattialle ku säikähdin nii paljon. Mut olisin silti odottanu jotain vähän pelottavampaa:) Iha hyvä kuitenkin se oli:)) Ja aww tässä viellä pitää mainita että jee sain Ellalta ihanan synttärilahjan! Awww ku söpöä, vähän etuajassa tosin muttamutta se piristi päivää:I Ja nyt sitten tälläinen ilmoitusasia. Nimittäin koeviikko alkaa ensiviikolla, mä en ole edes alottanut lukemaan. Huomenna alan enkä tänne sitten varmaan tule niin paljon kirjoittelemaan tai sitten tekstit on sellasia tylsiä "Tein kokeen ja nyt luen huomiseen kokeeseen" : D Eiih ei jaksais koeviikkoa 8< Alesana ei oo ikinä ollut mulle tuttu bändi. Mulla on ladattuna bändiltä tasan yksi kappale ja sekin tuli vahingossa. Tä on kuitenkin niin kaunis laulu ja latasin tän joskus niin kauan sitten :D Yhtäkkiä tänään se alko vaan soimaan mun päässä ja tavallaan löysin tän kappaleen uudelleen Tä on ihana biisi!!!!!! Katselin tossa äitini kanssa yhtä leffaa ja siinä oli aivan ihana soundtrack ja kiitän luojaa että löysin tän<3: D Ihanaa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti