Dear diary...


torstai 18. marraskuuta 2010

That boy is a monster

kuvaustyöni, tein tän parissa minuutissa nopeesti joten ei oo mun parhaita... Helloouu! Ah olen nyt siis sweet 16:--D Tiistaina oli synttärit ja aww kiitos kaikille onnitteluista ja lahjoista yms.<3 Tänään alkoi koeviikko ja sitä samaa taas,menin kouluun tein kokeen, menin preppaukseen ja sieltä kotiin:) Pitäisi alkaa tässä taas lukea huomisiin kokeisiin mutta onhan tässä koko ilta aikaa:D Tässä Iidiksen ihana synttärilahja mulle<3 AA se on niiin söpö ;__; Sain Lauralta kivan sormuksen ja hanskat ( hanskoja en jaksanut kuvata) Siniltä ja heidiltä sain paidan :) Ihana erilainen Lady Gaga cover. Tehty siististi tolleen Medleyksi eli yhdistelty monta kappaletta. Tämä mies on lahjakkaimpia muusikoita mitä oon nähny : O ihana<3 ooon rakastunut :D Aaa mulla olis vaikka mitä kerrottavaa mutten nyt ehdi oikein 8< mutta huomenna Vimmaan eli siellä on ilmaiskonsertti et kaikki Turkulaiset sinne vaa jos ei oo muutakaa:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti