Dear diary...


maanantai 28. helmikuuta 2011

Cute Is What We Aim For

Ahdistus. Mun olisi jo pitänyt tottua tähän kahdessa vuodessa. Mutta enhän mä voi ikinä tottua! Tinnitus on ollut jo vuosia rakas ystäväni. Enää se ei nyt niin pahasti häiritse, mutta koska mulla oli viimeviikolla kuumetta toi saakelin pimputus vaan pahenee päivä päivältä!:/ Yrittäkääs itse nukkua hyttysen ininät korvissa soiden:D En ole saanut nukuttua, joten maanantai ja tiistai päivät olivat aivan perseestä. Tiistaina saatiin viime kurssin kokeet, eikä mun päivä pelastunut niiden ansiosta. En ollut oikeen tyytyväinen numeroihini, paitsi musiikin, josta sain 9 puolen :) Tänään on ollut paljon mukavampi päivä! Tulin juuri hiihtämästä:D Uskokaa tai älkää, mä tykkään toosi paljon hiihdosta. En tajua miksi ihmeessä ihmiset valittaa kun esimerkiks koulussa on hiihtoa. Se on hyvää kuntoilua ja voittaa mennen tullen hikisen _kuntosalin_ jonne en astuisi ikinä. Hiihto on siis mun täydellisen atleettisen ja lihaksikkaan ruumiini salaisuus;);)));;) (sarkasmia jossette tajunneet) Teen prosessikirjoituksen aiheesta "anonyyminä nettipalstoille kirjoittaminen". Itse olen aina vältellyt liittymästä sivuille, joissa anonyyminä pääsee arvostelemaan ihmisiä. Esimerkiksi just fromspringiä. En liittyisi sinne ikinä, sillä olen joidenkin fs-tiliä seuraillut ja jotkut kommentit ovat niin lapsellisia ja naurettavaa paskaa kun vaan voi olla:D Mutta nyt siis päätin laittaa ainakin hetkeksi tänne blogiin vapaan kommentoinnin:) Ja syynä on se, että itse ainakin kommentoin helpommin muiden blogeihin anonyyminä kuin tunnuksellani. Joten jee nyt kaikki anonyymit tyypit vaan kirjoittelemaan blogiini, toivon ettei mitään paskaa kuitenkaan tule:) Enää alle viikko ja Tokio Hotelin konsertista on tasan vuosi! Lauantaina olisi tarkoitus mennä Helsinkiin vuosipäivämiittiin tietysti Iidiksen ja Lauran seurassa! Kauhee ku olen muuttunut viimevuodesta! Taisiis vaikka onki samaa väriä päässä, niin silti näytän nykyään omasta mielestäni eriltä:D Aw ihana bändi! Tykkään laulajan äänestä tosi paljon:) Tästä tuli vähän tälläinen randompostaus ja kuvatkin on vähän sieltä täältä, mutta juu-u kivaa loppuviikkoa kaikille:)

2 kommenttia: