Dear diary...


sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Bitch, you get no love

Tänään vasta tajusin, että huomenna on koulupäivä! Nyt pitäisi tehdä läksyt, mutta ei oikein oo sellasta fiilistä . Tein tänään kuvistyötä, jota olen nyt lomilla tehnyt, siinä meni kuitenkin tästäkin päivästä pari tuntia ja nyt työ on valmis! Tänään olin myös hiihtämässä;D Mutta uskokaa tai älkää, mä oikeesti tykkään hiihtämisestä ja olen siinä viellä hyväkin!:D JA hiihtohan on kunnon liikuntaa, joten nyt voin hyvillä mielin mässäillä taas karkkia seuraavan viikon;) ( Kuva paikasta, jossa käyn rumputunneilla) Oltiin siis Helsingissä torstain ja perjantain. Oli taas niiin mukavaa kävellä sielläpäin ja nähdä pari tuttua. Helsingissä olin viimeksi kesällä. Olisi ollut kiva, jos olisin voinut olla siellä viellä pari päivää. Mutta ei harmita tulla Turkuun, koska ensiviikolla mennäään takaisin ja nään vähän enemmänkin tuttuja. Shoppailtiin Lauran kanssa perjantaina ja oon toosi tyytyväinen kaikkiin ostoksiini. Monkissa oli niin kivoja ALE vaatteita, että melkeen itku tuli kun en sieltä tajunnut ostaa kuin yhden neuleen! Okei rakastan tota neuletta ja se oli hyvä ostos, alkup. hinta 40 e ja nyt sain sen 10 eurolla :) Ginasta löysin aurinkolasit, jotka maksoivat vain 1.90 e ! Noi henkselit on ihanat! Laura osti samanlaiset, mutta pinkkinä. Toi paita ei tosin imartele tässä kuvassa ja muutenkin tosi epäonnistunut nopee otos XD Kännykkääni ostin tuon bananasplitin ( vai mitenkös tuo kirjoitetaan) Sain Siniltä ja Heidiltä tuliaisia Tahkolta :) Sain myös Katariinalta söpön korun lahjaksi :D en kyllä tiedä miksi hän mulle korun antoi, mutta kiitos siitä:) Eilen tuli Emmagaala! The Sounds oli aivan ihana niinkuin aina! Mutta Sunrise avenue oli pettymys. Tai no, kappalehan on ihan ok. Mutta pettymys oli se, että koko esityksessä ei näytetty muuta kuin Samu Haberin naamaa! Ihan oikeesti, mä katsoin koko esiintymisen ja ensimmäinen kerta kun kitaristi näkyi, kappale oli jo ohi! Hassua, miksi näin? Antti Tuiskun Yksinäinen on niin ihana! Oaaa oon kuunnellut sitä jo jonkin aikaa ihan innoissani, mutta ei ole tultua tänne sitä laitettua. Ihanat sanat! " Jokainen yö vie aamuun Jokainen yksinäinen Valon jos sytyttää maailma herää Tuolla on joku toinen Se vielä ei tunne sua Sinä et usko Mut ei sinusta riipu Et mitään voi, mitään et kuitenkaan voi Se tulee sua vastaan Kävelee samaan huoneeseen Kaikki on uutta Ja samalla vanhaa Et mitään voi, mitään et sillekkään voi " Tä postaus on tosi nopeesti tehty joten sori kirjotusvirheet ja hassut lauseet! :D Huomenna taas jees niin ihana arki(<3) alkaa! Mahdankohan selvitä tästä viikosta:D Hauskaa viikkoa kaikille. XOXO Veuxu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti