Dear diary...


keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Like the way

Nopea postaus tälleen semimyöhään illalla! Elikkä, loma on alkanut ihan hyvin:) Flunssa on ohi, ainakin melkein, ja loppuviikolle on nyt varmasti kivaa tekemistä! Tänään olin kivassa seurassa leffassa ja kävin rumputunnilla. Eilen näin piiitkästä aikaa Kristaa! Mä niiin rakastan lomia! EN oo yhtään aamihminen, ja masennun helposti arjen takia. Ei ole vaan yhtään mun juttu noudattaa lukujärjestystä ja ahertaa aina saman kaavan mukaan. Postauksen idea nyt on oikeastaan toi kysely minkä laitoin tuonne "lukijat" jutun alapuolelle. Eli haluaisin tehdä postauksen, joka ihmisiä kiinnostaisi! Videopostauksia olen jo oikeasti yrittänyt tehdä, mutta ne on aina mennyt vähän penkin alle. ... Joten, toivottavasti äänestätte, koska en yhtään tiedä mitä tänne kirjoittelisin seuraavaksi:) Päivällä otettiin kuvia tappaaksemme aikaa. Laura kaatui lumihankeen kameran kanssa, eikä oikeen muutenkaan kuvat onnistuneet. :D Löysin ton hameen kaapin pohjalta! Tykkään siitä oikeesti tosi paljon, mutta se on liian pieni mulle, tai no kyllähän se päälle mahtuu, mutta jotenkin se on jo vähän liian _lyhyt. Mutta silti pidän siitä, harmi kun en voi laittaa sitä mihinkään kouluun yms.. Mutta, jos joku sen haluaa niin tulkaapa hakemaan;) Tänään muuten EF'ltä soitettiin!!!! Olin niin paniikissa, että unohdin mitä mun piti kysyä. Joku mies kyseli multa että mihin haluaisin lähteä vaihtoon yms. ja menin iha hiljaseks. Mullahan oli vaikka mitä kysyttävää, nyt en muistanut mitään. No mutta sinne voi soittaa varmasti uudestaan:) Neon Treesiä olen kuunnellut nyt lomalla. Toi kappale on pyörinyt radioissa jo pitkään, mutta en ole ikinä oikein kiinnittänyt huomiota bändiin. Sattumoisin näin tän videon ja rakastuin heti! Toi laulaja on vaan jotenkin tosi cool vaikka alussa se ärsytti muo :D Ja pidän tosi paljon myös siitä, että rumpali on nainen!! Taisiis, harvoin miesbändissä on yhtä naista, paitsi laulajana, mutta naisrumpalit on kuitenkin aika harvinaisia. XOXO Veuxu ( julkaisin tän vasta aamulla, koska youtube ei toiminut, enkä voinut lisätä noita musiikkeja)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti