Dear diary...


torstai 17. helmikuuta 2011

Aika vitun hiljast.

( Ikävöin tuota _lämmintä päivää ja katselen kesän kuviani!) Päiväää vaan kaikille:--) Tiedättekö sen tunteen, kun kaikki tuntuu vaan loksahtavan paikoilleen just niinku on toivonukki. Mulla ei nyt ole sitä tunnetta!!!! En ikinä lintsaa, viimeviikolla kerran, mutta se oli poikkeus ihan oikeesti. Enkä oo ikinä edes sairas, paitsi tuurillani lomilla tietenkin. Tänään olisi ollut ainoo päivä tällä viikolla ku olisin oikeesti halunnut mennä kouluun. Abit järjestää abishown ja on penkkarit. Noilla tän koulun abeilla oli niiin upea jo se tj100 päivä, että en malttanut tuskin odottaa millainen juhla tän päiväisestä tulisi. No jee, eilen tullessani kotiin tajusin kuitenkin että jeeesus mulla on huono olo. Ihan oikeesti, kaupungissakin vaan tyyliin horjuin bussipysäkille. Nyt olen täällä kotona ja muo vituttaa ihan sairaasti :--D EI siinä viellä mitään, mutta jos tä sairaus ei lopu ennen hiihtolomaa niin siitä vasta riemu repeekin! En muutenkaan tykkää yhtään kotona sohvaperunana olosta, oikeesti, jotenkin vaan ahdistaa tälläinen 24/7 makoilu. No, oon tänään saanut jotakin jo aikaiseksikin, nimittäin hain kesätöitä! Eli mun tuurilla pesen vanhusten perseitä koko kesäloman. Ja päivää piristi se, että oon ottanut jo monta kuukautta selvää vaihto-oppilaaksi lähdöstä, mutta EF:llä onkin sääntö, että kaikki peruskoulun lukuaineet pitäisi olla väh. 7! Mullahan muuten olisikin, mutta toi matikka roikkuu ihanasti tuolla kuutosena:D Jes. Pitää varmaan ottaa yhteyttä sinne. Ja sitten viellä oikeasti kiva asia! Tilasin koskettimet netistä!:--D Nyt on kiva pähkäily mihin ne tunkisin, mun huoneessahan on jo rummut plus kaksi vahvistinta rummuille ja Lauran kitaralle. Eikö noi hiukset ookkin kivat? Ainakin mun mielestä ;__; Haluaisin siis keesin takaiiiisiin! Däääm. Mut sit ku jos leikkaisin ni sit haluisin pitkät hiukset :--D Vaikeaaa:D:D Kiva tälläinen rageeminen tänne,ainakin alku postauksesta oli aika masentava! Itse en ainakaan tykkää lukea masentavia blogeja, anteeksi tämä :D Ihanaaa, tällästä musiikkia tekee mieli kuunnella tänään:) Hyvää hiihtolomaa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti