Dear diary...


lauantai 12. helmikuuta 2011

City of lovers

Kun katsoin tätä musiikkivideota mietin, että MITEN HITOSSA JOKAINEN TÄN BÄNDIN JÄSEN NÄYTTÄÄ NOIN HELVETIN HYVÄLTÄ!! Mutta joo, pidin myös biisistä, en siis vain esittäjistä;)Toi kitara on ihana ja rummutkin kuulostaa ihan jees. Vois vaikka koittaa soitella:) Aw Taidan ladata The Mainin muitakin biisejä mp3'seeni, toivottavasti bändin muutkin kappaleet ovat yhtä raikkaita. Tämä bändi on myös uusin "löytöni" eli etsin yleensä bändejä youtubesta pienten levy-yhtiöiden videoiden yms kautta:) Aww tulee kesä mieleen:) Mun olin viellä pakko linkata tä biisi! Voi luoja kun toi nainen on siisti! Taisiis ihana äääni ja asenne:) Tässä postauksessa ( taas!!) on enimmäkseen biisejä, sillä tällä viikolla ei ole oikeastaan tapahtunut mitään kertomisen arvoista. Lähdin tiistaina aikaisemmin koulusta ja menin Lyseoon tunniksi, siinä oli poikkeus. Muuten olen vaan ollut täällä tai kaupungilla, eilen kävin leffassa. Mutta ei oikeastaan mitään, mikä oikeasti kiinnostaisi ketään :D joten jätän kertomiset seuraavaan postaukseen, koska olen varma että silloin mulla on jo jotain kunnollistakin kerrottavaa. Viikonloppuna tein kuitenkin housut, tai maalasin oikeastaan:) Pidän niistä kyllä kovasti. Tässä olen piirtämässä Ellalle 17 vuotis synttärilahjaa: D Paidassa lukee "drive in " ja nuoli alaspäin :D:DD No mutta, itseppä sellaista toivoi. XOXO VeuXu

4 kommenttia:

  1. coool , mite teit noi housut :::D ?

    VastaaPoista
  2. akrylimaaleilla:-------)tosi helppoo ja meixsi tykkäs ainaki lopputuloksesta:)

    VastaaPoista
  3. Unohdit mainita ketä teki suurimman taiteellisen työn tosta ellan paidasta.. ;))

    VastaaPoista
  4. Et tehnyt yhtään enempää kuin minäkään :O:OO:O????? lol laura

    VastaaPoista