Dear diary...


lauantai 5. helmikuuta 2011

Vadelmavenepakolaiset.

Hallo En ole kooooko viikkoon kirjoitellut tänne oikeastaan mitään, sillä on ollut koeviiikko eikä ketään kiinnosta mun 5 tuntiset lukutuokiot iltaisin.Okei, otin pari kuvaa, mutta Laura meni ne iloisesti poistamaan, joten viikolla otettuja kuvia ei nyt tässä näy. En jaksa nyt kertoa tästä viikosta oikein mitään, kokeet meni niinkuin meni, ei ketään kiinnosta kuitenkaan, sillä omastakin mielestäni viikko oli tylsä. Paitsi olin toki tiistaina katsomassa hevimusikaalia ja rakastin sitä! Ihan mahtava. Mutta muuten oi että kun inhoan tätä arkea. En ole yhtään sitä tyyppiä joka haluaisi suorittaa kaikki samalla tavalla rutiininomaisesti koko ajan. Onneksi lohduttaudun ihanilla haaveilla ja tulevaisuudella:) Ja mulla alkoi elämä taas eilen kun koeviikko loppui:--D Perjantaina oltiin katsomassa paria bändiä ja toinen oli ihana :D Genocide oli siis kyseisen bändin nimi. Tänään olin iskän kanssa rautakaupassa ,sillä näin eräässä musiikkivideossa housut jotka mun on pakko saada! Tai siis no en oikeestaan osaa selittää, niissä housuissa oli maalia ja sit kettinkejä roikkui paljon. Ja koska olen melko pihi henkilö, menimme iskän kanssa rautakauppaan ketjuja ostamaan! Kannattaa, sillä esim. cypershopissa ketjut oli 7 euron hintaisia noin, tuolla niitä sai hintaan 2.50 :) Tässä siis muutama ketju, kaikkia en laittanut kuvaan. Ja huomenna sitten maalit housuihin:D Taino akryllivärit...:) JA tänäään myös... ... Iidis taiteili mun kännykän ihanan täydelliseksi!!!! Toi oli joululahja Iidikseltä ja oo rakastan tota ihan ketusti:D Taiteilija työssään:D Ja tässä tämän viikon kappaleita:) A Rocket to the moon: En ole nyt vähään aikaan kuunnellut tän tyyppistä, mut nä parhaimmat biisit on niin kivoja:) VersaEmerge: En tiedä mitään bändistä, kunhan tuli youtubessa vastaan:) The Friday Night Boys: Tämäkin bändi oli tuntematon, mut pidin kuitenkin biisistä:) Panic! At The Disco: Oon aina tiennyt kyseisen bändin, mutten ikinä kuullut yhtäkään kappaletta. Nyt kuitenkin kuuntelin, ja tämä kuulosti jeesiltä:) Tuliko liikaa kappaleita yhteen postaukseen? No pidän noista ja musta on ihana etsiä uutta musaa:) Sori, ei tullut kauheeta analyysiä miksi pidän biiseistä, mutta ehkä ensikerralla sitten :D XOXO Veuxu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti