Dear diary...


lauantai 19. helmikuuta 2011

Neon trees

( Mä ja Laura stalkkereita jo pienenä;) Eilen tein kyselyn ja laitan sen nyt tänne ihan julkisesti :D 1. Helvetti vai Taivas? - Taivas tietysti:) 2. Paljonkos kello on? - 17.56 3. Onkos sinulla lemmikkiä? - On, Elmeri 4. Ajattelepa vaaleanpunaista, mikä sinulle tulee mieleen? - Siskon avaimenperä! En tiiä yhtään miks, se on vaaleenpunainen:) 5. Syötkö lihaa? - Joo, mut pärjäisin varmaan ilmanki 6. Oletko valehdellut tähän asti vielä kertaakaan? - Ai tässä kyselyssä? en tietenkää:) 7. Lempivärisi? - No tykkään kaikista väreistä! Mut mun hiukset on turkoosit ja se oli ennen mun lempiväri ni varmaa on sit sanottava turkoosi:) 8. Oletko varattu vai vapaa? - vapaa 9. Missä asut (kerrostalossa, rivitalossa, omakotitalossa)? - Omakotitalossa 10. Mitä piirsit viimeksi? - piirsin edellispäivänä maiseman missä on joku teollisuusalue ja sitten niihin seiniin on maalattu graffiteja. Kuviksen työ:) 11. Onko sinulla paljon ystäviä? - On mulla riittävästi! Aina toki voisi olla enemmän:) 12. Oletko koskaan piirtänyt pilakuvaa/pilakuvia? - Jooo:--D! 13. Paljon kello on? - 18.00 14. Mikä päivä on? - Lauantai 15. Pelkäätkö matelijoita? - Käärmeitä 16. Pidätkö kissoista? - En erityisemmin 17. Entä koirista? - Jooo, niistä jotka ei pure. 18. Mitäs tekisit jos yhtäkkiä koneesi menisi pois päältä? - Öö tuhahtaisin ja tekisin jotain muuta 19. Koska viimeksi kirosit? - tänää varmaa :D 20. Mikä on onnen-/lempinumerosi? - 4 ja 8! 21. Käytätkö heijastinta pimeällä? - een 22. Osaatko luistella? - jotenkuten 23. Onko sinulla sisaruksia? - yep :D yksi 24. Oletko nettiriippuvainen? - nooo, en omasta mielestäni :D Tai voisin olla monta viikkoa ilman konetta jos annettais jotai innostavaa tekemistä kokoajan;:) 25. Mistä keksit nettinimesi? - ööö? no niitä on monta mut gallerianimi nyt vaa tuli jostai? Se on ollu jo nii kaua etten enää muista: D 26. Mitä on yöpöydälläsi? - vaikka mitä, vinyyli(?) herätyskello, jotai rasvoja joit en ikii käytä, vesilasi, kirja, kello 27. CD-levy, jota häpeät tunnustaa omistavasi? - öö ei oo mitää!! Taisiis, en häpee levyjäni:) 28. Elokuva, jonka aikana itkit? - brokeback mountain 29. Mitä pelkäät? - Monta asiaa. Läheisten menettämistä, sitä että sairastun, taloni palamista ( D:), hissejä, korkeita paikkoja, sitä, etten ikinä löydä oikeeta ammattia 30. Mikä eleesi paljastaa epävarmuutesi? - se et puhun iha vitustii!!! Taisiis et alan höpöttää. 31. Oletko koskaan pelannut räsypokkaa? - en :D 32. Mitä kannat aina mukanasi? - mp3 33. Oletko tyytyväinen nimeesi? - no joo, sopii ihan hyvin mulle 34. Mitä kappaletta kuuntelit viimeksi? - jotai ihme randomii 35. Oletko ollut mukana koulunäytelmässä? - olen 36. Pidätkö itsestäsi? - jossain asioissa kyllä, jossain asioissa en 37. Oletko tehnyt mitään laitonta? - no en ainakaan mitään kauheen rikollista 38. Epämiellyttävin kotiaskare? - VESSAN SIIVOUS!!!!!!x10000 39. Viilaatko kynsiäsi? - joo, melkeen joka päivä 40. Oletko koskaan pelannut SingStaria? - joo 41. Entä Guitar Heroa? - kerran Iidiksellä 42. Seuraatko tosi tv ohjelmia? - joitakin 43. Oletko koskaan halunnut malliksi? - no en ammattilaismalliksi, mut olis kiva joskus päästä katsoo jotai kunnon kuvauksii 44. Oletko koskaan syönyt rautatabletteja? - joo, mut niistä tuli nii huono olo etten voinu syödä ku pari päivää. 45. Jos voittaisit 1000 e, mitä tekisit sillä? - hmmm. en tiiä, laittaisin säästöön tai ostaisin uuden objektiivin. 46. Mitä olet viimeksi maksanut käteisellä? - öööö apua, en muista :D tänää maksoin lahjakortilla ja oon ollu päivii kipeenä. Kai alkuviikosta jotai. 47. Turhin juhla? - Halloween 48. Mitä kieliä osaat puhua? - Englantia, Ruotsia, Saksaa. Tosin kahta viimeistä liian huonosti :D 49. Edellinen matikan numerosi? - ........ 5 ...... : D 50. Onko sinulla lävistyksiä? - ei 8( Vanhemmat ei anna ottaa! Aika perseestä, no mutta mutta... viimeistää parin vuoden päästä sitten:) Unelma olis ottaa labret! Olisinko haaveillu siitä 13 vuotiaasta. 51. Onko paras ystäväsi sinua nuorempi vai vanhempi? - 5 kk nuorempi:) 52. Mitä mieltä olet lapsityövoimasta? - Kannatan tietysti! No hei cmoon. miks tälläinen kysymys on täällä? Tietysti se on väärin:--/ 53. Oletko hankkinut/hankitko mopokortin? - en Kettu ku mulla ei ole mitään uusia kuvia tänne laittaa! Itse olen sen näköinen, ettei pariin päivään voi ainakaan naamasta ottaa yhtään mitään, ja sit oon oikeestaan vaan ollu kotona ja eilen hetken kaupungissa. Jo viides päivä ja silti nuhaa yms... Olin eilen ulkona, niin ehkä se aiheutti tän, et tänään on ihan _paska_ olo jälleen kerran:) Elikkä, kuvia ei nyt löydy oikeen. Enkä halua muiden ottamia kuvia, koska musta se on vaan hassua repiä muiden kuvat omaan blogiin. Joten laitan pari lapsuuden kuvaa musta ja laurasta XDDD ( mä olen toi sinihattuinen, koska mä käytin sinisiä vaatteita ja laura punaisia :D ) Eilen olin myös siis kaupungilla. Herranjestas, en ollut viellä parantunut ja huippasi kokoajan, no mutta löysin kuitenkin h&m'stä tälläisen mekon joka oli alennuksessa:) Ei tä ole mitenkään erityinen, mutta ihanan väljä ja tulee varmasti kesällä tarpeeseen. Lisäksi ton kanssa voi yhdistellä vaikka mitä koruja ja asusteita. Laura toi mulle laivalta tuliaisia! Noi on niiiiiiiiiin helvetin hyviä: D oon syöny jo melkeimpä kaikki. Harmi ku just _noita_ ei saa Suomesta, ainakaa Turusta ei mun tietääkseni saa. Sitten voisin kertoa vähän lomasuunnitelmistani! Tänävuonna ei ole mitään suurempaa matkaa luvassa, elikkä menen ehkä tonne Hirvensalon alpeille laskettelemaan Meerin kanssa. Lisäksi tostaina lähden varmaan Helsinkiin! Jees. ei ole vähään aikaan sinnekkään eksynyt:) Menen mahdollisesti katsomaan jonkun teatteriesityksen. Sitten vaan muuten hengaan täällä Turussa kavereiden kanssa. Toivottavasti tä tauti nyt lähtee helvettiin, et tänne Jäkärläänkin voisi joku kaveri eksyä :) Toivottavasti mun koskettimet tulisi piaaaan, et sitä saisin rämpyttää;__; Ja sitten viellä sellainen, että jos huomenna (vihdoin) jaksaisin meikata yms ja lähteä kaupunkiin, niin voisin tänne jonkinnäköistä videopostausta laittaa. Mun ääni on ihan nuhanen ja miesmäinen, mutta saattepa jotain hauskaa: D Muttamutta, katotaaan huomenna sitten:) En ole nyt löytänyt mitään uusia biisejä niin laitan tähänn loppuun mielestäni kivan coverin:) XOXO Veuxu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti